MASIGNCLEAN101

ביידן ביבי - Hebrew News דעה נתניהו עשה טעות מטופשת ומחרידה בגד בטראמפ והשפילו בשידור למול המצלמות תוך שהוא גורם אסון למדינת ישראל

ביידן ביבי - Hebrew News ×"×¢×" נתני×"ו עש×" טעות מטופשת ומחרי×"×" ×'×'×" ×'טראמפ ו×"שפילו ×'שי×"ור למול ×"מצלמות תוך ש×"וא ×'ורם אסון למ×"ינת ישראל. חחחחח תודה תודה גבר ביידן: ביידן הדגיש שהעמדה האמריקנית היא שלישראל יש זכות להגן על עצמה. ביידן לא רצה להתעסק עם ישראל ולא עם המזרח התיכון עכשיו בגלל ביבי והחמאס ישראל והרשות יוכלו את כל החרא. וואלה אחי הכל רגיל הכל טוב נשיא ארהב דונלד טראמפ ידוע.

השגריר לשעבר קרצר סבור ששינוי מהותי ביחסים אפשרי. ביבי שוגה בכך שאינו מרים טלפון. נחדש את מלאי כיפת הברזל הנשיא האמריקני נשא הלילה נאום בו הציג תמיכה רחבה בישראל כשהוא מציין שהבטיח לראש הממשלה נתניהו כי ארהב תחדש את מלאי טילי כיפת הברזל שלה (פוליטי מדיני) אני לא חייב להיות יהודי, כדי להיות ציוני. דני דנון הזמין אותו לשוחח עם נתניהו בציוץ רשמי בטוויטר.

×' ו ×'×™×™×
×' ו ×'×™×™×"ן ניצחון ×"מועמ×" ×"×"מוקרטי ×"כניס את נתני×"ו לפאניק×" מערי×' from images.maariv.co.il
The latest tweets from @netanyahu ביידן אמר כי העימותים בירושלים חייבים להיפסק, וכי על ישראל לוודא כי. יש לך עכשיו ממשלה שבה יש ראש ממשלה שלא חושב שהוא יודע. פקידי ממשל ביידן לא אוהבים את ביבי, והם כן רואים אפשרות להתחלה חדשה עם בנט, הוסיף סאקס. ביידן התייחס בנוסף למצב המתוח בירושלים ואמר כי יש להפסיק את המהומות בין הקהילות בירושלים, זה חייב להיפסק. אם ישנן מחלוקות, הן יפתרו בשיח בחדרים הסגורים ולא בשיח מתריס'; ושלחתי אש בחומת עזה, ואכלה ארמנותיה. אני לא מדבר על מה שאני אומר לאנשים בשיחה אישית.

אם ישנן מחלוקות, הן יפתרו בשיח בחדרים הסגורים ולא בשיח מתריס';

דני דנון הזמין אותו לשוחח עם נתניהו בציוץ רשמי בטוויטר. ביידן התייחס בנוסף למצב המתוח בירושלים ואמר כי יש להפסיק את המהומות בין הקהילות בירושלים, זה חייב להיפסק. ביידן הדגיש שהעמדה האמריקנית היא שלישראל יש זכות להגן על עצמה. בִּנְיָמִין (בִּיבִּי) נְתַנְיָהוּ ( להאזנה ( מידע • עזרה); כתבתי 'ביבי, אינני מסכים עם דבר שאתה אומר, אבל אני מחבב אותך. בפעם הבאה יהיה קשוח יותר; ‏עמוד הפייסבוק הרשמי של בנימין נתניהו, ראש האופוזיציה ויור הליכוד.‏ Joseph robinette joe biden jr.‎; נכון, יהיו שיגידו שכהונת ביידן בנשיאות ארהב היא, בין היתר, אפשרות לא רחוקה של החלת הקפאת בנייה בכל שטחי הקו הירוק • ועל פי התרחיש הזה מי שישלם את המחיר, הן. 'ביידן ישוחח עם ביבי בקרוב' דוברת הבית הלבן הדגישה היום כי בין ביידן לנתניהו קיים קשר אישי ארוך וטוב, וכי יחסי ארהב וישראל איתנים • השגריר לשעבר שפירו. ביקורת גם בארהב • דוברת הבית הלבן: ביבי, אתה חושב שסליפי ג'ו (ג'ו הישנוני), כך מכנה טראמפ את ביידן, יכול להביא כזאת עסקה? ‏‏2,629,073‏ לייקים · ‏234,329‏ מדברים על כך‏.

נחדש את מלאי כיפת הברזל הנשיא האמריקני נשא הלילה נאום בו הציג תמיכה רחבה בישראל כשהוא מציין שהבטיח לראש הממשלה נתניהו כי ארהב תחדש את מלאי טילי כיפת הברזל שלה (פוליטי מדיני) Joseph robinette joe biden jr.‎; השגריר לשעבר קרצר סבור ששינוי מהותי ביחסים אפשרי. פקידי ממשל ביידן לא אוהבים את ביבי, והם כן רואים אפשרות להתחלה חדשה עם בנט, הוסיף סאקס. תגובות מהממשלה ומהאופוזיציה בעקבות בחירתו של ביידן לנשיא החל מיור האופוזיציה יאיר לפיד, דרך חכ איימן עודה.

×
×"נאום ×'קונ×'רס ממשיך ל×"סעיר ×'×™×™×"ן לא ישתתף ×"שמאל תוקף את נתני×"ו Jdn ×—×"שות from www.jdn.co.il
ביידן אמר כי העימותים בירושלים חייבים להיפסק, וכי על ישראל לוודא כי. כתבתי 'ביבי, אינני מסכים עם דבר שאתה אומר, אבל אני מחבב אותך. ביבי, אתה חושב שסליפי ג'ו (ג'ו הישנוני), כך מכנה טראמפ את ביידן, יכול להביא כזאת עסקה? נחדש את מלאי כיפת הברזל הנשיא האמריקני נשא הלילה נאום בו הציג תמיכה רחבה בישראל כשהוא מציין שהבטיח לראש הממשלה נתניהו כי ארהב תחדש את מלאי טילי כיפת הברזל שלה (פוליטי מדיני) וואלה אחי הכל רגיל הכל טוב נשיא ארהב דונלד טראמפ ידוע. קרוב לשלושה שבועות עברו מאז הושבע לתפקידו ג'ו ביידן, וכידוע טרם שוחח הנשיא עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. אני חבר של נתניהו עשרות שנים.

ביבי, אתה חושב שסליפי ג'ו (ג'ו הישנוני), כך מכנה טראמפ את ביידן, יכול להביא כזאת עסקה?

נתניהו היה צריך להודות לביידן ולשמור את האשראי, אבל ביבי זה ביבי; ביבי הוא בן מזל מאזניים המושפע מן המזלות קשת (כוכב ונוס במזל קשת), גדי (כוכב יופיטר במזל גדי) ואריה (כוכב מארס במזל אריה). אני לא מדבר על מה שאני אומר לאנשים בשיחה אישית. ‏‏2,629,073‏ לייקים · ‏234,329‏ מדברים על כך‏. כתבתי 'ביבי, אינני מסכים עם דבר שאתה אומר, אבל אני מחבב אותך. נשיא ארהב ג'ו ביידן אמר הלילה שהוא שוחח לאחרונה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, והביע תקווה שהעימות ייגמר בקרוב. נשיא ארהב דונלד טראמפ ידוע. אז מה ככה חוץ מזה ביבי: ביידן הפנים לקח חשוב על ישראל. ביבי שוגה בכך שאינו מרים טלפון. ביקורת גם בארהב • דוברת הבית הלבן: לגבי המגעים שלו עם נתניהו להפסקת אש אמר ביידן: הנשיא המיועד של ארהב אמר לפני 11 שנה במפגש מתועד:

היום (רביעי) קיבל הנשיא האמריקאי. ‏עמוד הפייסבוק הרשמי של בנימין נתניהו, ראש האופוזיציה ויור הליכוד.‏ בנימין נתניהו וג'ו ביידן, 2010 | צילום: ביקורת גם בארהב • דוברת הבית הלבן: בִּנְיָמִין (בִּיבִּי) נְתַנְיָהוּ ( להאזנה ( מידע • עזרה);

ס×'ן נשיא אר×
ס×'ן נשיא אר×" ×' ×'×™×™×"ן ×™×™×¢×"ר למרות ×"מקו×'ל מנאום נתני×"ו מ×'פון ניוז Megafon News from megafon-news.co.il
‏‏2,629,073‏ לייקים · ‏234,329‏ מדברים על כך‏. יש לך עכשיו ממשלה שבה יש ראש ממשלה שלא חושב שהוא יודע. אתמול ביליתי עם ביבי שעות בטלפון. נתניהו היה צריך להודות לביידן ולשמור את האשראי, אבל ביבי זה ביבי; נתניהו היה צריך להודות לביידן ולשמור את האשראי, אבל ביבי זה ביבי. נחדש את מלאי כיפת הברזל הנשיא האמריקני נשא הלילה נאום בו הציג תמיכה רחבה בישראל כשהוא מציין שהבטיח לראש הממשלה נתניהו כי ארהב תחדש את מלאי טילי כיפת הברזל שלה (פוליטי מדיני) אני לא חייב להיות יהודי, כדי להיות ציוני. קרוב לשלושה שבועות עברו מאז הושבע לתפקידו ג'ו ביידן, וכידוע טרם שוחח הנשיא עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

דני דנון הזמין אותו לשוחח עם נתניהו בציוץ רשמי בטוויטר.

ביידן אמר כי העימותים בירושלים חייבים להיפסק, וכי על ישראל לוודא כי. יש לך עכשיו ממשלה שבה יש ראש ממשלה שלא חושב שהוא יודע. היממה השישית ללחימה מול חמאס וארגוני הטרור ברצועת עזה נפתחה כאשר רקטות שוגרו לעבר ערי גוש דן, ראשון לציון. ביידן לא רצה להתעסק עם ישראל ולא עם המזרח התיכון עכשיו בגלל ביבי והחמאס ישראל והרשות יוכלו את כל החרא. גם עברס וגם החמאס וגם ישראל וכל המזרח התיכון לא רצו שארהב תתעסק אתם. כתבתי 'ביבי, אינני מסכים עם דבר שאתה אומר, אבל אני מחבב אותך. היום (רביעי) קיבל הנשיא האמריקאי. נחדש את מלאי כיפת הברזל הנשיא האמריקני נשא הלילה נאום בו הציג תמיכה רחבה בישראל כשהוא מציין שהבטיח לראש הממשלה נתניהו כי ארהב תחדש את מלאי טילי כיפת הברזל שלה (פוליטי מדיני) לגבי המגעים שלו עם נתניהו להפסקת אש אמר ביידן: ביבי, אתה חושב שסליפי ג'ו (ג'ו הישנוני), כך מכנה טראמפ את ביידן, יכול להביא כזאת עסקה? נשיא ארהב דונלד טראמפ ידוע. נשיא ארהב ג'ו ביידן אמר הלילה שהוא שוחח לאחרונה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, והביע תקווה שהעימות ייגמר בקרוב. אני לא חשוב שהוא יכול.

פקידי ממשל ביידן לא אוהבים את ביבי, והם כן רואים אפשרות להתחלה חדשה עם בנט, הוסיף סאקס ביידן. נשיא ארהב ג'ו ביידן אמר הלילה שהוא שוחח לאחרונה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, והביע תקווה שהעימות ייגמר בקרוב.
Share This :